søndag 2. november 2014

Gjestedesigner hos Scrappeland ♥


Denne måneden er jeg så heldig å få være gjestedesigner hos Scrappeland
Klikk deg inn og du kan lese mer om utfordringen og om meg ;)
Jeg ligger langt etter med julekortene. Så da jeg fikk velge, måtte jo temaet ha noe med jul å gjøre:)
Og jeg tenker det er andre også som er igang med julekortproduksjonen sin nå.
Temaet er "White Christmas".
Jeg har maskert sammen to Magnoliamotiv, julenissen og sleden. Og det er fargelagt med Distress Ink, re-inkers. Snøen er Frantage som jeg har festet med Crackle Accents, og varmet opp med varmluftspistol. 
Tallet 24 er stanset ut med en Sizzix dies (Antiqua numbers) på bølgepapp. Jeg har malt på med hvit gesso, og svertet kantene med Walnut Stain. 

Syns de små konglene er så søte, det var en gave fra Camilla H. som jeg fikk da jeg var i Sverige. Den røde rosen og pyntebærene er fra Magnolia.
Tusen takk for at du besøker bloggen min!
Ønsker alle en flott november :)

5 kommentarer:

Veronique sa...

Det var kjempe lekkert!!!!!!

Debbie Dolphin sa...

Love this so much Camilla...just perfect as always 💕💕💕
Hugs
Debbie xxx

Scrappegal sa...

Vi er så utrolig takknemlige for å ha deg på besøk i Scrappeland! ♥ Utrolig vakkert kort du har laget for å vise oss! Mange spennende lag og detaljer å studere på! :D

Tindaloo sa...

så lekkert julekort! elsker alle detaljene og flott fargelagt motiv :)

Katarina sa...

Sååå fantastiskt fint kort! Många fina detaljer som vanligt och din färgläggning är bara bäst! :)