mandag 10. november 2014

A card to daddy on Fathersday ♥

I år ble det kort til Bjarne på farsdagen:) 
Jeg ønsket meg denne søte reven fra Sizzix, og fikk den! Jeg tenkte den kommer til å være super å ha, når jeg skal lage kort som Maximilian skal ha med i bursdager! Travel mor må ha noen enkle løsninger;)
De flotte mønsterarkene er ifra Maja Design, og kolleksjonen "Walking in the forest".

 Her er diesene jeg har brukt:
Distressed Doily
Pine Tree
Tusen takk for at du besøker bloggen min!
Og takk for de søte kommentarene dere legger igjen ♥

5 kommentarer:

Meretekj sa...

Knallfint kort, Camilla.
Klem

Veronique sa...

Kjempe lekkert :)

Klem!

Tina sa...

Wonderful, I Love your creation!
Tina

Hilde sa...

For et herlig kort!! Digger det!

Little_Fox, Анастасия sa...

Очень красивая, милая, добрая и веселая открытка!!! Очень нравится!!!