tirsdag 24. juli 2012

Tilda with a gift for you Janne ♥

♥Gratulerer med dagen Janne
Her har jeg dekorert en gavepose med Tilda with a gift for you, som er fra Magnolia's siste kolleksjon Autumn Leaves 2012.
Tilda er fargelagt med Distress Ink-reinkers. 
Hud: Vintage Photo, Tattered rose
Hår: Antique Linen, Walnut Stain
Fargene på kjolen kommer under:)
Sommerfuglborden er laget med dies fra Tim Holtz, det er også de to andre sommerfuglene.
 Jeg har fargelagt blomstene mine etter en tutorial hos Hanne/Papirdilla
Tusen takk Hanne for kjempefin tutorial og inspirasjon!!
Her er fargene jeg har brukt på mine blomster:
Victorian velvet (7 dråper), Tattered rose (5 dråper), Weathered Wood (1 dråpe) and Dusty Concord (2 dråper), sammen med litt vann. Etter å ha sprayet blomstene med fargeblandingen, tørket jeg dem med varmluftspistolen (klarte ikke å vente på at de skulle lufttørke:)), sprayet jeg dem igjen med hvit spraylakk (den samme som Hanne har brukt). Og jeg har også brukt de samme Distress Ink-reinkers da jeg fargela kjolen til Tilda.
  Prikkene på sommerfuglborden og sommerfuglene er laget med Liquid Pearls-Bisque.
Bokstavene til "Janne" er stanset ut med Tim Holtz alfabetet - Typeset.
Jeg har svertet bokstavene litt med Walnut Stain, og påført Crackle Accents.
Hjertetagene (So Wrapped Lovely) er dies fra Magnolia.
Og de nydelige papirene er fra Maja Design.
{Du kan også lese denne posten i Magnoliabloggen min}
Ha en fin kveld!
Tusen takk for at du besøker bloggen min ♥

10 kommentarer:

Veronique sa...

Så lekker pose ♥

Ha en fin tirsdagskveld!

Klem, Veronique

Christina C. sa...

What a phenomenal work of art......unbelievably gorgeous!!!
Adore your magnificently colored Tilda and all the fabulous details....WOW, WOW, WOW!!!!!
Sigh........dreamy!

Hege sa...

Noe så fantastisk forseggjort og nydelig, Camilla!!! Jeg er ikke imponert- det stadiet passerte jeg for ca halvannet år siden.. Har ikke ord for hvor nydelig jeg synes det du lager er, jeg...

Stor klem, Hege:)

Askepott sa...

Så utrolig lekkert kort. Her ligger det mye arbeid bak - men for et resultat. Så lekre farger og nydelig dekorert! Stiller meg i rekken av beundrere!!

Ønsker deg ei flott og kreativ uke!!

Alberto sa...

Hello Camilla!

wow, this bag is amazing! love your coloring...!! i still have to try this image but i have a card done with the tilda with sewing machine!!
anyway, your bag is lovely and all the details are precious and love the papers!! now i need some more maja design pads! why i bought only one??? arghh!!!

love everything about it and happy b-day to my friend janne! she's so lucky to receve something like this!

hugs, ALby

Debbie Dolphin sa...

SO dreamy I could stare at it forever <3
Its so beautiful xxx
Hugs
Debbie xx

Lillemor sa...

Vansinnigt vackert Camilla! Födelsedagsbarnet kommer att bli garanterat överväldigat GLAD!
Klem Lillemor

BrossArtAddiction sa...

Wow amazing detail! Who knew there were so many shades of Purple, my fav color!! I'm in love! :)

Hugs,
xx Tracey xx

Tess Ekwall sa...

Åhh!! Vilket vackert kort. Älskar ditt sätt att dekorera och måla motiven på. Önskar dig en fin vecka. Kram, Tess.

Anonym sa...

you are in reality a good webmaster. The web site loading velocity is incredible. It sort of feels that you are doing any unique trick. Also, The contents are masterpiece. you have performed a magnificent task in this matter!